سفارش تبلیغ
صبا ویژن


مهران مدیری




مهران مدیری
زادروز ?? فروردین 1340تهران
ملیت ایرانی
پیشه بازیگر، کارگردان
نقش‌های برجسته
رامین در جنگ ??
شیر فرهاد در شبهای برره
مظفر خان در باغ مظفر
مسعود شصتچی در مرد هزارچهره
بلوتوس کبیر در قهوه تلخ
سبک کمدی، طنز

مهران مدیری (زاده? ?? دی ???? از والدینی اراکی در تهران)  کارگردان و بازیگر مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی کارگردانی و بازیگری آنها را برعهده داشته می‌توان از پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد ? هزار چهره و قهوه تلخ نام برد.

او در موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. مجله? نیوزویک در مقاله‌ای او را ?? امین مرد قدرتمند سال ???? در ایران نامیده است.

جشنواره ها و جوایز

- کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است – ????

 

قهوه تلخ

«قهوه تلخ» ?? بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته وبه تهیه کنندگی حمید ومجید آقاگلیان تهیه شده است .

بمب خنده (کریسمس ???? یا ماهواره)

در نیمه دی ماه ???? فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.

سرانجام مهران مدیری در ?? دی ماه ???? به پخش این کلیپ واکنش نشان داد و گفت در اردیبهشت سال ????، حدوداً یکماه پس از پخش سریال مرد هزار چهره، طراحی چند سی دی برای تولید در شبکه نمایش خانگی را داشته‌است که یکی از آنها موضوع ماهواره بود. فیلمبرداری این کار در شهریور سال ?? به اتمام رسید، اما قبل از اینکه مونتاژ، ساخت تیتراژ و موسیقی این آثار شروع شود، پیشنهاد ساخت سریال مرد دوهزار چهره به او داده شد و ساخت این سریال آغاز گردید و کلاً از پخش این برنامه‌ها منصرف شد؛ تا اینکه چند هفته پیش متوجه شده که این سی دی به صورت غیر مجاز پخش شده‌است. او افزود این موضوع به شدت در حال پیگیری است.

موسیقی

در سال ???? به گروه موسیقی کوبه‌ای دارکوب پیوست و کنسرت بزرگی را به همراهی این گروه و ? خواننده دیگر (علی رضا عصار- رضا یزدانی - نیما مسیحا) به نفع سازمان ملل در سالن بزرگ وزارت کشور اجرا نمودند

فیلم و سی دی کنسرت مهران مدیری در سال ?? نیز با اینکه به گفته خودش آماده‌است هنوز منتشر نشده‌است.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
امیر حسین افشاری[16]
 

از بینندگان این وبلاگ خواهش می کنم برای بهتر شدن مطالب وبلاگ نظر بدهند.


لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 637805
کل یاداشته ها : 98
لوگوی دوستان
دوستان

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ